Produkty pro pečovatelské kanceláře blízko mě (176)

Balení, identifikace a kancelářské produkty

Balení, identifikace a kancelářské produkty

Pěna. - nízká hustota (pro balení nebo výplň) - tuhá, vysoká hustota. Pásky. - pro různé balicí účely
POZNÁMKOVÝ BLOK - KANCELÁŘ A OBCHOD

POZNÁMKOVÝ BLOK - KANCELÁŘ A OBCHOD

Tvrdé desky zápisníku vyrobené z PU kůže s jemným povrchem. Záložka dostupná v široké škále barev. S 100 prázdnými listy a praktickou elastickou páskou ve shodné barvě. Tvrdé desky. 100 listů MOŽNÉ Ref:3393 Počet tiskových ploch:9 Tiskové kódy:E(4),T,W
Dispenser vody SERIE 7ID - ideální pro firmy

Dispenser vody SERIE 7ID - ideální pro firmy

Atraktivní a elegantní design. Ideální pro jakékoli prostředí, zejména v pracovních kancelářích. Snadná instalace: Vyžaduje pouze přívod vody a zásuvku. Nevyžaduje odtok. Používá se s poháry. Systém chlazení pomocí spirály, s vysokou účinností a hygienou. Vysoká kvalita. Vyrobeno z nerezové oceli. Teplota vody snadno nastavitelná (termostat). S kolečky pro snadnou manipulaci. M-72: Model s horkou vodou s teplotou až 85ºC. Vysoce kapacitní a snadno vyjímatelný sběrač vody. Volitelný držák na poháry, který lze připevnit k fontáně nebo ke zdi. Doporučuje se instalace čisticího filtru pro zlepšení kvality vody. Modely M-77ID Kohoutek na studenou vodu. Kohoutek na přírodní vodu. M-72ID Model s horkou vodou pro přípravu čajů, kávy... Kohoutek na studenou vodu. Kohoutek na horkou vodu. CHLADICÍ VÝKON (W):205 ELEKTRICKÁ SPOTŘEBA (W):100 ELEKTRICKÁ INTENZITA 230 V 50 Hz jednofázová (A):0,5 KAPACITA CHLAZENÍ (l/h):18 TEPLOTA VÝSTUPU (ºC) (Nastavitelná termostatem):4-11 MAXIMÁLNÍ TEPLOTA HORKÉ VODY (Nastavitelná):(90ºC) HMOTNOST (KG):16
styleSPACE kancelářské příčky - příčky, příčka

styleSPACE kancelářské příčky - příčky, příčka

Systém styleSMART je program o tloušťce 100 mm, který je výhradně dvojitý, s tím, že skla a panely jsou strukturální. Sklo a panely nejsou zakryty v žádném profilu a všechny čtyři strany jsou viditelné. Všechny prvky mohou být zarovnány jak z vnitřní, tak z vnější strany, což zajišťuje úplnou rovinnost v dělicích příčkách. Systém dvojitého skla umožňuje skla o tloušťce 10 a 12 mm, a u slepých prvků panely o tloušťce 13, 16 a 19 mm. Díky absenci gum pro upevnění prvků neexistuje žádná vůle upevnění a jak panely, tak skla eliminují typické prohýbání těchto systémů, čímž poskytují konzistenci zdi. Dveřní moduly jsou řešeny pomocí hliníkového rámu s akustickou gumou a dveřními křídly, která mohou mít tloušťku 40 mm nebo 100 mm, navíc je 100% kompatibilní se systémem StyleDOOR, což přináší všechny výhody, které to nabízí.
Kontejner pro bydlení nebo kancelář - Víceúčelové kontejnery, robustní a snadno přenosné.

Kontejner pro bydlení nebo kancelář - Víceúčelové kontejnery, robustní a snadno přenosné.

Kontejnery navržené k použití jako kancelář, obchod, informační místo, ubytování, sklad, stánek atd. Můžeme provádět úpravy a přizpůsobit specifické vybavení pro jakýkoli typ námořního kontejneru. To nám umožňuje nabídnout našim zákazníkům řadu možností a variant. Naše kontejnery jsou navrženy a vyrobeny tak, aby odolávaly nepříznivým klimatickým podmínkám a neustálému manipulování. Kromě toho jsou robustní a snadno přenosné. Z BULLBOX také nabízíme skládací budky. Jednoduché a všestranné řešení. Lze přepravovat 6 skládacích jednotek v 40’HC. Také je možné je přepravovat v dávkách po 4 skládacích jednotkách, s podobnými vnějšími rozměry jako 20′. Za několik hodin mohou být smontovány na konečné destinaci, což představuje velkou úsporu nákladů na dopravu pro naše zákazníky.
Kancelářský paraván - Čalouněný paraván pro oddělení prostor v kancelářích

Kancelářský paraván - Čalouněný paraván pro oddělení prostor v kancelářích

Představujeme vám naše nové čalouněné paravány pro oddělení prostor (v jakékoli barvě, kterou si přejete). Čalouníme je látkou aran, protože je to jeden z nejpoužívanějších materiálů v kancelářích. Lze je snadno sundat pomocí zipu, abyste je mohli vyprat a mít je vždy jako nové. Máte na výběr ze tří typů nohou: rovné, s kolečky nebo ploché, a různé rozměry, aby se lépe přizpůsobily vašemu kancelářskému prostoru. Také je možné vyrobit speciální rozměry podle vašich požadavků, na základě rozpočtu. Co se týče rozměrů, nabízíme dvě výšky: 180 a 160 centimetrů a šířky 100 a 120 centimetrů.
Office 365 (Microsoft 365) - Licence a Implementace

Office 365 (Microsoft 365) - Licence a Implementace

Když myslíme na kancelářský balík Microsoft Office, často ho zúžíme na známé aplikace: Word, Excel, Outlook, PowerPoint a Access. Ale Office 365 (nyní nazývaný Microsoft 365) nabízí mnohem více. Se svým modelem předplatného v cloudu zahrnuje Office 365 nejen soubor téměř 30 aplikací, které zahrnují výše zmíněné, ale také celý katalog služeb zaměřených na zlepšení produktivity, týmové práce a ochrany dat. Tímto způsobem téměř zcela pokrývá technologické potřeby moderní firmy. To vše je navíc součástí procesu neustálého zlepšování, inovací a zavádění nových funkcionalit a služeb.
Pronájem Kanceláří Las Palmas de Gran Canaria - Pronajměte si kanceláře podle svých požadavků. Zavolejte nám, zastavte se.

Pronájem Kanceláří Las Palmas de Gran Canaria - Pronajměte si kanceláře podle svých požadavků. Zavolejte nám, zastavte se.

Okamžitě se nastěhujte a rovnou začněte! To je naše motto. S námi si totiž nepronajímáte jen kancelář – vše je zahrnuto: stůl a skříně, vysokorychlostní internet, telefon a nejmodernější kancelářská technika. Na recepci a relaxační zóny samozřejmě nemusíte zapomínat. Úklid vaší kompletní kanceláře funguje jako samozřejmost. Teď už jen umístit firemní štítek na budovu a můžete začít!
KANCELÁŘSKÉ ODDĚLENÍ

KANCELÁŘSKÉ ODDĚLENÍ

V naší společnosti používáme kancelářské příčky, aby oddělení nabízela soukromí a zároveň transparentnost. Vyrábíme oddělení také z jiných materiálů, všechny z nich jsou nejvyšší kvality a v různých tvarech. Hlavním cílem je vyrobit přesně to, co zákazník chce, tímto způsobem se snažíme nabídnout kvalitní služby a dosáhnout jeho plné spokojenosti. V Aluminios Andrés de Frutos navrhujeme různé typy příček pro rozdělení prostor, všechny s elegantním a moderním designem, který dodá vaší společnosti profesionálnější a aktuálnější vzhled. Samozřejmě, kancelářské oddělení mohou být složena z široké škály vinylů, stejně jako žaluzií a závěsů, které jsou zvlášť vhodné pro tento typ prostor.
Office 2019 Professional Plus pro Windows - Licence Office 2019 Pro

Office 2019 Professional Plus pro Windows - Licence Office 2019 Pro

【100% Originální licence】: Licence Office 2019 Professional Plus bude aktivována na celý život. Neexpiruje. Na rozdíl od necertifikovaných licencí je tato licence TRVALÁ a OFICIÁLNÍ pro jediného zákazníka. Je ideální pro živnostníky, profesionály, malé firmy a soukromé uživatele. Navíc zahrnujeme bezplatnou podporu pro vaši instalaci pro zákazníky, kteří mají nějaké problémy s instalací nebo aktivací svého programu. 【Okamžité dodání】: Jakmile je nákup Office 2019 Pro dokončen, okamžitě dodáme aktivační klíč Office spolu s pokyny k instalaci. 【Digitální dodání】: Klíč Office 2019 Professional Plus je dodáván v digitálním formátu na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli při nákupu. Můžete také vstoupit do "mého účtu" a zobrazit zakoupené klíče. 【Záruka vrácení peněz】: Nabízíme období na vrácení peněz, pokud nejste spokojeni s Office 2019 Pro.
Kávovar pro kancelář ROSETA MINI 1 skupina

Kávovar pro kancelář ROSETA MINI 1 skupina

Kávovar pro kanceláře ROSETTA MINI 1 skupina kombinuje nejnovější technologické pokroky s tradičními stroji od Expobar a vytvořil tak mimořádný kávovar. Obsahuje pokročilý systém řízení teploty pomocí technologie PID, což se projevuje v extrémně přesné kontrole a absolutní stabilitě. Cena zahrnuje jeho instalaci. - Rozměry: 46 x 59 x 55 cm - S rotační pumpou - Elektronické řízení - Výkon: 2770 W. MONOFÁZOVÝ - 1 parní kohout s "nepálící" tryskou - 1 kohout na horkou vodu - Horní ohřívač šálků - INSTALACE ZAHNUTA Kávovar pro kanceláře ROSETTA MINI 1 skupina je ideální kávovar pro kanceláře nebo malé podniky s elegantním a jednoduchým designem pro nízkou produkci.
ÚKLID KANCELÁŘÍ

ÚKLID KANCELÁŘÍ

Ve společnosti Mr. Perkins nabízíme komplexní službu úklidu kanceláří, která zajišťuje čisté a profesionální pracovní prostředí. Provádíme důkladný úklid pracovních prostor, včetně stolů, židlí a elektronických zařízení, a zajišťujeme, že každé pracovní místo je bez prachu a nepořádku, což zlepšuje zdraví a produktivitu zaměstnanců. Postaráme se o údržbu společných prostor, jako jsou zasedací místnosti, vestibuly, chodby a odpočinkové zóny, a poskytujeme příjemné a funkční prostředí jak pro zaměstnance, tak pro návštěvníky. Úklid a dezinfekce jsou nezbytné pro vytvoření dobrého dojmu. Kromě toho nabízíme služby správy odpadu, zajišťujeme správný sběr a podporujeme recyklační praktiky. Ve společnosti Mr. Perkins jsme odhodláni dodržovat nejvyšší standardy úklidu. Kontaktujte nás pro individuální nabídku a vylepšete svou kancelář s našimi službami úklidu kanceláří!
Návrhy a rekonstrukce kanceláří - Grupo Cador

Návrhy a rekonstrukce kanceláří - Grupo Cador

Designy kanceláře Grupo Cador Obnovte svou kancelář s Grupo Cador, odborníky na design a rekonstrukci firemních prostor. Přetvořte své pracovní místo na funkční, moderní a přizpůsobené potřebám vašeho týmu. Od konceptuálního designu až po dodání na klíč, zaručujeme každý detail: plány, povolení, realizaci stavby, nábytek a dekoraci. Nabízíme přizpůsobená řešení, která optimalizují produktivitu a posilují identitu vaší společnosti. Naše projekty splňují stanovené termíny a rozpočty, zajišťují bezchybné výsledky a bez přerušení vašich operací. Požádejte o svůj rozpočet a udělejte první krok k ideální kanceláři.
Poradenství o pancéřových dveřích pro firmy

Poradenství o pancéřových dveřích pro firmy

Pro firmy, které chtějí zlepšit svou bezpečnost, nabízí Clar Cerrajeros poradenství při výběru a instalaci pancéřových dveří. Tato služba zajišťuje, že vaše podnikání je chráněno před pokusy o vloupání. Náš tým odborníků má rozsáhlé zkušenosti s řešením všech typů bezpečnostních potřeb a nabízíme na míru šité řešení, která splňují vaše specifické požadavky. Naše poradenská služba zahrnuje důkladné posouzení vašich bezpečnostních potřeb a nabízíme řešení přizpůsobená vašemu podnikání. Chápeme důležitost bezpečnosti v podnikání a naším cílem je poskytnout vám nejlepší služby ve Valencii. S Clar Cerrajeros si můžete být jisti, že vaše podnikání je v dobrých rukou.
specializace - všechny léčby, které provádíme v naší ordinaci

specializace - všechny léčby, které provádíme v naší ordinaci

Jsme skupina specialistů věnujících se péči o vaše oči. Také máme nespočet specializací, mezi kterými jsou nejvýznamnější: vše, co se týká dětské oftalmologie, strabismus, patologie rohovky, patologie sítnice (DMAE), katarakty, glaukom a další.
Úklidová služba - Úklid komunit, kanceláří, domácností atd.

Úklidová služba - Úklid komunit, kanceláří, domácností atd.

Úklid Las Palmas limpiaislas.com má rozsáhlé zkušenosti s úklidem, kompetentní a flexibilní pro profesionální úklid v soukromých domácnostech, kancelářích, komunitách a hloubkovém úklidu.
blůza s safari tónovými šortkami - Oblečení do kanceláře, práce atd.. Blůza s límečkem 10,99, kalhoty 12,99

blůza s safari tónovými šortkami - Oblečení do kanceláře, práce atd.. Blůza s límečkem 10,99, kalhoty 12,99

Přijďte nás navštívit do našeho obchodu ve Valencii a nechte se od nás poradit, jak získat své nejlepší outfity. Oblečení jak na každodenní nošení, tak do práce nebo do kanceláře. Pohodlná a stylová móda, doplňky a obuv pro jakýkoli věk, ať už máte jakýkoli styl, v Shokomoda to najdete. Máme velikosti od 34 až po XXL, spolupracujeme s několika výrobci, abychom získali tu nejexkluzivnější módu. Také disponujeme širokou kolekcí večerních šatů, na vycházky, na svatby, první svaté přijímání nebo důležité akce.
Přírodní kámen pro stavební projekty - Přírodní kámen pro pohostinství, restauraci, komerční budovy, kanceláře

Přírodní kámen pro stavební projekty - Přírodní kámen pro pohostinství, restauraci, komerční budovy, kanceláře

Obchod a kanceláře, pohostinství a volný čas, rezidenční, veřejné projekty, rekonstrukce ... Je to stovky projektů, ve kterých byl vybrán španělský mramor. Vlastníci a investoři musí najít správný zdroj, aby dosáhli nejlepších konečných výsledků. Pomůžeme jim to najít.
virtuální kancelář - Registrace společností

virtuální kancelář - Registrace společností

Domicilujte svou společnost v Madridu, nabízíme širokou škálu služeb, které vám můžeme poskytnout, od nejzákladnějšího za 30 € až po domicilaci vaší firmy v Madridu, Mexico D.F. a Miami v jedné smlouvě. Služby zahrnují: příjem hovorů, příjem korespondence a balíků, personalizovanou službu návštěv, dostupnost kanceláří a zasedacích místností atd. Jsme profesionálové v oblasti podnikatelských služeb od roku 1991, jsme lídry. www.hecop.es
Domicilace firem - Virtuální kancelář

Domicilace firem - Virtuální kancelář

Domicilace firem, korporátní nebo obchodní sídlo. Nabízíme tři balíčky v závislosti na požadavcích a potřebách našich klientů. Požádejte o informace.
Správa lékárenského úřadu - Komplexní poradenství pro firmy

Správa lékárenského úřadu - Komplexní poradenství pro firmy

Avanza Economistas je poradenská firma, jejíž filozofií je nabídnout nejlepší alternativu pro lékárenské kanceláře prostřednictvím komplexního ekonomického poradenství ve všech oblastech sektoru, kde je potřeba specializované podpory, a to nabídkou řešení v oblasti daní, účetnictví, pracovního práva nebo zdravotnictví. - Odborníci na řízení lékárenských kanceláří, daňové a účetní poradenství. - Zdravotní legislativa, nové otevření, přesuny, prodeje lékáren, prodloužení otevíracích hodin, odvolání vůči správě, sankce. - Komplexní poradenství pro lékárny, provádění studií proveditelnosti a analýz marží. - Příprava daňových přiznání a vyrovnání (pravidelná, měsíční, čtvrtletní a roční) pro daně, které je lékárna povinna předkládat. - Účetní správa, zpracování účetnictví na míru a v neustálém kontaktu s lékárenskou kanceláří, pro její řádnou aktualizaci a dodržování účetních předpisů.
Pronájem kanceláře v Castellónu - Virtuální kancelář 99€/měsíc

Pronájem kanceláře v Castellónu - Virtuální kancelář 99€/měsíc

Zahrnuje obchodní adresu, telefonickou podporu s exkluzivním číslem a soukromou kancelář 10 hodin měsíčně. Bez počáteční investice. Bez nákladů na údržbu, internet a úklid. Vše zahrnuto! Máme také další možnosti virtuální kanceláře. Zavolejte pro více informací na 964 201 476.
Kancelářská police - Evoluční model

Kancelářská police - Evoluční model

Regálové systémy s nízkou nosností, 5 modulárních úrovní, rozměry 2000 cm x 1000 cm x 400 cm, s nosností 235 kg na polici, nastavitelné a splňující normu FEM 10.02.06. Možnost rozšíření podle šířky každého projektu. Snadná montáž bez šroubů. S předzinkovaným povrchem a čelním panelem RAL 5003 s ochranou proti korozi. Použitím komponentů nejvyšší kvality zajišťujeme maximální trvanlivost nosnosti na polici s 2letou zárukou. Prodáváme po celé Španělsku, požádejte o nezávaznou nabídku.
pronájem kanceláří v Madridu - se všemi službami v ceně.

pronájem kanceláří v Madridu - se všemi službami v ceně.

Internet, nábytek, telefonie, tiskárna, kopírka, recepční, úklid, klimatizace, 24hodinová bezpečnost atd... mnohem více než jen jednoduchý pronájem. Dostupnost zasedacích místností, virtuální kancelář. Velmi dobré spojení s M30, M40, A2, IFEMA a letištěm. Okamžité, flexibilní a jednoduché uzavření smlouvy. Bez závazků. Navštivte nás na www.hecop.es, více než 25 let poskytujeme služby stovkám firem.
Kancelářské gumové razítka, guma, automatická - Výroba zcela přizpůsobených gumových razítek

Kancelářské gumové razítka, guma, automatická - Výroba zcela přizpůsobených gumových razítek

Dostupné v různých velikostech, můžete vytvářet a přizpůsobovat své kancelářské razítka s několika možnostmi inkoustu: červená, černá, zelená a modrá. Dosáhněte výjimečného výsledku tiskem svých plně přizpůsobených gumových razítek.
Domov & Kancelář - Zařízení pro dezinfekci oblastí

Domov & Kancelář - Zařízení pro dezinfekci oblastí

Zařízení pro dezinfekci prostor Home&Office Zařízení vybavené generátorem plazmy s dosahem 24 m2 a vyšším modelem pro 100 m2. Zařízení je zcela bezpečné pro lidi a může být v provozu, zatímco se v dezinfikované oblasti nacházejí lidé. Je vybaveno programovatelným časovačem. Vybavte svůj podnik a chraňte své zaměstnance a zákazníky. Pro více informací nás kontaktujte.
Papír A4 - Kancelářský papír 80 g/m² - 75 g/m² - 70 g/m² - Papír pro Tiskárny - Kopírky - Fax

Papír A4 - Kancelářský papír 80 g/m² - 75 g/m² - 70 g/m² - Papír pro Tiskárny - Kopírky - Fax

SMART COPY A4: GSM: 75 – VELIKOST: A4 210X297 mm. BALENÍ LISTŮ: 500 .HMOTNOST KG: Balíky: 2,495 Kg. JAS %: 101-106, CIE BÍLOST 142-148 ENTREGASPRECIO CIF MENSULAESEUR/TN SMART COPY A4 BALENÍ 2,51 € LISTY 500 Podmínky platebních podmínek 100% předem, platba před dodáním zboží. Žádné další náklady nejsou zahrnuty do zveřejněných cen. 50% při potvrzení objednávky a 50% na místě prostřednictvím převodu LC, potvrzeného, neodvolatelného a VŽDY PŘED JAKÝMKOLI NAKLÁDÁNÍM NA NÁKLADNÍ AUTOMOBIL/LOĎ/LETADLO. Musí být přidán dodatečný náklad 3% na zveřejněné ceny. 100% na místě prostřednictvím převodu LC, potvrzeného, neodvolatelného a VŽDY PŘED JAKÝMKOLI NAKLÁDÁNÍM NA NÁKLADNÍ AUTOMOBIL/LOĎ/LETADLO. Musí být přidán dodatečný náklad 5% na zveřejněné ceny.
Kancelářský nábytek - Přizpůsobte nábytek firemnímu designu

Kancelářský nábytek - Přizpůsobte nábytek firemnímu designu

Skříně, Police, Archivní systémy, Zásuvkové jednotky...
Tiskárna BradyPrinter i5100-300-EU

Tiskárna BradyPrinter i5100-300-EU

Tiskárna BradyPrinter i5100 Inteligentní a připojená Průmyslová tiskárna štítků BradyPrinter i5100 se automaticky komunikuje s našimi aplikacemi pro návrh štítků, s dodávkami štítků a s tiskovými páskami, takže nastavení je rychlé a bezproblémové. Její intuitivní barevná dotyková obrazovka zahrnuje monitor stavu štítku a tisku, který také informuje, když nainstalovaná tisková páska není kompatibilní s nainstalovanými dodávkami štítků. Štítky Brady lze snadno instalovat díky podpoře automatického centrování rolí a automatické kalibraci a nastavení štítků. Kromě toho tiskárna nabízí řadu standardních portů pro běžné scénáře průmyslového připojení. Spolehlivé štítky průmyslové kvality Můžete tisknout na 70 materiálů štítků, na více než 1200 kusů stohovaných štítků a na vlastní materiály a kusy štítků. Aplikace zahrnují štítky pro: Identifikaci produktů Elektronické komponenty a desky obvodů: Štítky z polyamidu pro sledovatelnost, odnímatelné štítky, štítky odvádějící statickou elektřinu a další. Logistiku a sledování aktiv Identifikaci kabelů a komponentů Laboratoře: Kryogenní trubice, sklíčka, skleněné části, destičky s jamkami, kazety atd. Tiskárna BradyPrinter i5100 Tiskárna průmyslových štítků BradyPrinter i5100 poskytuje základní funkce označování pro pokrytí vysoké směsi a vysokého objemu, které potřebujete provádět každý den. Vynikající výkon tisku S tiskem 300 a 600 dpi nabízí ostrý a vysoce kvalitní tisk na spolehlivých štítcích průmyslové kvality od 5 do 110 mm. Tiskárna je poháněna výkonným interním procesorem s 32 bity a 800 Mhz a tiskne rychlostí až 300 mm/sec při 300 dpi. Vyměnitelné platinové válce tiskárny pomáhají udržovat její výkon na maximální úrovni, i při intenzivním používání.